Уметнички предмети који се изучавају у сва четири разреда су Сценске уметности и Аудио-визуелне уметности. Креативни садржаји који се изучавају, интересантни и савремени пројектни задаци, уметничка истраживања у оквиру наставних тема, подела одељења на мање групе и тимове, стручни наставници и опремљене школе представљају услове за ученике који ће бити изузетно ефикасни и припремљени за даље студирање на различитим смеровима факултета уметничких или других одабраних факултета.
У оквиру предмета Сценске уметности ученици стичу основна знања и разумевање специфичног сценског језика и изражавања, уче о различитим дисциплинама у позоришту, упознају се са карактеристикама професије редитеља, глумца, драматурга, костимографа, сценографа, са појмовима употребе светла на сцени, карактеристикама критике и односа према публици, учествују у тимском раду при креирању сцена, уз примену елемената сценског изражавања кроз покрет, глас, реч, анимацију објеката (луткарство, театар сенки и др.). Такође, на часовима теорије и вежби из овог предмета, ученици изучавају елементе и структуру драмског дела, истражује теме, мотиве и поруке које оно носи, критички се односећи према делу, унапређују сопствену културу и вештину говора и невербалног изражавања, а настава је конципирана тако да постоји садржајна корелација са предметом Аудио-визуелне уметности.
У оквиру предмета Аудио-визуелне уметности, ученици уче, кроз теоретски рад и велики број практичних вежби, о структури и врстама филмских и ТВ уметничких форми и занимања, појмовима филмског и ТВ језика, различитим облицима наратива аудио-визуелног изражавања, видео спотовима, креирању видео игара, скицама за сторибордове, композицији фотографије и кадра, сарадњи унутар екипе која реализује дело. Користе се одабрани уређаји, опрема, платформе и апликативни програми. Самостално и у сарадњи са другима, ученици стварају мала уметничка дела кроз креативне вежбе, задатке и пројекте (стварају профил измишљеног јунака, причају причу кроз сет кадрираних фотографија, снимају кратки документарац о јунаку који их мотивише…), уз примену уметничких истраживања, пореде и анализирају сличности, разлике и повезаност, које уочавају на одабраним примерима уметничких остварења насталих у различитим медијима.
Ученици користе природу, окружење, појаве, друштвене феномене, уметничка остварења и сопствено искуство као подстицај за развијање стваралачких идеја и самостални или тимски стваралачки рад, примењујући принципе компоновања аудио-визуелног дела у стваралачком раду. У оквиру предмета уче и модалитете презентације свог рада у одабраној форми, уз употребу терминологије струке, анализирају постојећа уметничка остварења и манифестације у култури, чиме доприносе очувању културног идентитета.